itsjustaman.blogg.se

2019-12-15
17:55:00

191215

Hej!
 
Blir ett lite kortare inlägg för den här gången men alltid nåt tänker jag :)
Helgen har ändå varit skön men har för egen del susat förbi snabbare än vanligt.
I fredags så var jag med en vän och hans bror och tittade på den nya Jumanji filmen på Entré i Malmö.
 
Ni som inte har sett filmen än och inte vill veta spoilers kan sluta läsa nu och gå längre ner.
 
Många av karaktärerna sen förra filmen var med plus en del nya som passade bra in. Storyn var dock inte mycket annorlunda än förra filmen och kändes typ samma film igen dock med en annan skurk. Den var underhållande men lite mer tid kunde dock ha lagts ner på storyn tycker jag.
 
I lördags så jobbade jag ett par timmar på gymmet STC i Staffanstorp med extrajobbet med Vitamin Well. Bilden är dock inte den bästa då det är en skärmdump från en filmsnutt:
 
Var ett väldigt fint gym, jättetrevlig personal samt trevliga medlemmar :)
Sedan när jag kom hem så åt jag lunch snabbt och åkte in en snabb sväng till Mio i stan och köpte en prydnadskudde då jag redan köpt ett fodral på annat håll.
Söndagen har varit som en vanlig söndag. Körde min morgonpromenad på morgonen och sedan snabbt hem igen för att sätta igång att tvätta.
Söndagar gillar jag generellt då det är en dag jag är väldigt produktiv av mig, skriver ju bland annat detta på en söndag för det mesta hehe.
Men gjort mina matlådor, suttit och kollat igenom lite saker för kommande grejer efter nyår, gjort klar gymväskan för imorgon, läst mina 10 sidor i min bok.
Önskar er en fin vecka och ha en fin kväll :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: