itsjustaman.blogg.se

2019-12-29
17:23:00

191229

Då var julen över för den här gången och även om jag fick jobba lite så var den ändå lugn och skön överlag vilket inte är helt fel. På annandagen så gick jag på bio i Lund med en kollega från jobb och såg den nya Star Wars filmen ( nä jag kommer inte att nämna några spoilers).
Men är positivt överraskad av filmen, tyckte denna var mycket bättre än föregångaren som kom ut för något år sedan. Står man och ska välja film mellan denna och Jumanji så hade jag hellre kört med denna :)
På fredagen så var det jobba igen och på lördagen så var det fika med en vän hemma i hans nya lägenhet. Han flyttade in där redan i somras men har bara inte fått tummen ur ändan för att ta mig dit
 
Imorgon (30e) har jag tagit ledig och kommer bara slappa så mycket det går, tänker inte göra något som har med något att göra vilket känns konstigt med tanke på att jag oftast har saker att fixa.
Men hörs vi inte mer så önskar jag er alla ett gott nytt år så hörs vi igen snart :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: