itsjustaman.blogg.se

2019-10-21
20:28:24

Update

Hej!
 
I förra veckan så var det höstkonferens som det är varje år på jobb. Ganska standard på sätt och vis då det alltid är på Scandic Star Hotel i Lund både torsdagen och fredagen på dagen. På fredagskvällen så är det alltid middag på Grand Hotel i Lund, brukar vara rätt så schysst!
 
De flesta brukar åka in till Malmö och festa senare men för egen del så åkte jag hem redan vid typ 23 tiden. Party tåget dog ut för rätt längesedan för min del och vaknar hellre utan bakfylla om jag får välja. Lördagen tillbringade jag dels med att åka in till Mio och köpa nya gardiner och laga matlådor för kommande veckan. På kvällen så gick jag (som vanligt? :P ) på bio. Såg Zombieland 2, riktigt nice faktiskt! :)
Känns som att det mesta rullar på just nu. Hemma är det mycket fokus på att färdigställa lägenheten som ser rätt annorlunda ut mot hur det var för ett år sedan. Skulle väl säga att jag är lite mer än halvvägs färdig med inredningen. Allt det största som soffa, hylla å sådant är på plats. Nu är det mer detaljerna.
 
Ha det fint så länge :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: