itsjustaman.blogg.se

2020-08-23
17:48:13

200823

Det var minsann ett bra tag sen jag var inne och skrev, men som jag skrev någon gång: har jag inte direkt något av värde att skriva så känner jag inte att det behövs ett inlägg. Sen så finns jag ju på andra sociala medier med så. 
Sommaren har väl vart allt annat än lugn på jobb ja hela året har varit full rulle egentligen och man börjar känna av det. Var ledig en vecka precis i mitten av augusti och när jag kom hem från jobb den fredagen så var jag så trött att jag somnade på soffan ca halv åtta medan maten var i mikron :P
Blir lite mer ledighet i september, gäller bara att hålla ut så länge.
Kommande vecka blir att jobba hemifrån då alltid så underbara Skånetrafiken måste bygga om tågspår precis när alla är tillbaka från semestrar å annat. Men skönt på sitt sätt med att jobba hemifrån med :)
 
Aja, sköt om er så länge ni få som läser 😄
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: