itsjustaman.blogg.se

2020-01-05
16:44:59

200105

Vill börja med att önska er alla en god fortsättning och hoppas att ni haft en bra start på det nya året 🙂
De sista dagarna på föregående år var väldigt trevliga för min del. För egen del var det att fira både nyår och min födelsedag på samma dag:
Först var det en fika ut på stan och Partyland för en fin ballong och ett fint gratulationshalsband som sedan ledde in till resturangen Carnivor (för er som inte bor i Malmö så är det ett ställe som serverar bra köttbitar). Sedan var det bara en liten bit nedför gatan och till Big Bowl där jag började bra men att det sket sig till slut haha :P
 
 
Jag har jobbat alla mellandagarna på jobb men har iallafall fått en del lediga dagar vilket har funkat hur fin som helst för min del. Får ju måndag ledigt med :P
Hann med att donera lite blod i fredags vilket jag brukar göra ungefär vart 3e månad i Lund, stället ligger precis över gatan från jobbet så. Kan man ge blod så tycker jag du borde det, en dag kan det ju faktiskt hända att man själv behöver det och det tar max 30 min.
 
Ha en din kväll och en jättebra kommande vecka :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: