itsjustaman.blogg.se

2021-01-10
15:09:32

Jul & 2021

Vill börja med att önska er en god fortsättning på det nya året och att ni hade en trevlig jul & nyår.
Själv så spenderade jag julen hos min syster och hennes familj tillsammans min lillebror, ganska mysigt och skönt att kunna göra det med tanke på allt under 2020.
Jag var själv överlag (bortsett från pandemin) ändå nöjd med mitt år på det sättet att jag nådde alla mina mål som jag satte i december 2019 och är väldigt stolt över mig själv. Utöver det är jag lyckligt lottad som har jobbet kvar och inte blivit sjuk av något alls.
Nya mål är satta för 2021 och betar av dessa sakta men säkert, man hinner göra rätt mycket på 12 månader :)
Början på året har ändå börjat skapligt tycker jag för egen del och vi alla får väl hålla tummarna att saker och ting sakta men säkert blir någorlunda normalt igen, dock tror jag majoriteten av året blir någorlunda som förra dvs med restriktioner å allt sådant. Men mot hösten förhoppnings vis slipper vi en del saker :)
Sköt om er så länge så hörs vi 😊
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: